Meble wypoczynkowe - projektowanie wnętrz
Urządzanie domu -meble nowoczesne
1 września, 2020
Chirurgia stomatologiczna Toruń - stomatologia estetyczna
Chirurgia szczękowa – zabiegi w klinice stomatologii estetycznej
1 września, 2020
Pozycjonowanie lokalne Toruń - marketing intenretowy w mapach

Pozycjonowanie lokalne Toruń - marketing intenretowy w mapach

Od dłuższego czasu przekonujemy się, iż bez właściwego pozycjonowania witryny internetowej, widoki na sukces naszej działalności są stosunkowo małe. Na szczęście, dzięki rozwojowi technologii, Google wykreowało wielowymiarowy mechanizm, który pozwala nam na dotarcie do Odbiorców z sąsiedztwa. Aby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis opon, restauracja, agencja nieruchomości i cokolwiek innego zostało dostrzeżone przez Konsumentów z pobliża, niezbędne jest należyte wypromowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Znaczenie tutaj ma masa elementów, które opiszemy w poniższym artykule.

Pozycjonowanie lokalne – co to jest?

Tłumacząc od podstaw, w pozycjonowaniu lokalnym chodzi o wypromowanie danej witryny w wyszukiwarkach. Od normalnego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że pod uwagę bierzemy wyszukujących z węższego grona, np. województwa, miejscowości, a czasem nawet jednej dzielnicy. Często jest tak, że wyszukiwarka jest w stanie samodzielnie określić, gdzie znajduje się najbliższe naszemu położeniu większe miasto. Możemy to łatwo sprawdzić, używając przycisku „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że naszym celem jest znalezienie biura nieruchomości. Gdy wyszukujący jest w tym momencie w Toruniu, to w takiej sytuacji wyszukiwarka wytypuje nam najskuteczniej wypozycjonowane biura nieruchomości z Torunia. Liczby mówią prawdę – ponad 95% Klientów poszukuje w pierwszej kolejności przedsiębiorstw i usług z ich okolicy, by mieć je pod ręką. Powinniśmy zrobić wszystko, żeby trafili na właśnie naszą firmę, ponieważ ponad 3/4 wyszukujących lokalnie zdecydowało się na zakup w późniejszym czasie, a ponad 80% używających smartfonów i tabletów używa wyszukiwarek internetowych. Jakich usług poszukują? W czołówce znajdują się restauracje, sklepy i usługi. Jeżeli posiadasz restaurację działającą lokalnie, obowiązkowo musisz zapytać eksperta o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – jakie działania podjąć?

Analogicznie jak w przypadku tradycyjnego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym wciąż bardzo istotną rzeczą będzie optymalizacja witryny internetowej. Musimy systematycznie dodawać teksty i postarać się, aby publikacje były możliwie jak najwyższej jakości. Należy pamiętać przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Powinniśmy teraz pochylić się nad technikami, które są charakterystyczne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
Utworzenie strony w Google Moja Firma, które obszerniej przeanalizujemy poniżej,
linki z lokalnych stron – postarajmy się, aby informacje o naszej firmie pojawiały się w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz witrynach powiązanych z turystyką,
zgodność danych identyfikujących firmę – otoczmy opieką dane, które zamieszczamy w katalogach firmowych i innych witrynach. Jeżeli zmieniamy adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie uaktualnimy tego, to w takiej sytuacji wyszukiwarka może nas zakwalifikować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Niezwykle znaczące jest zrobienie profilu naszej firmy w Google Moja Firma. Służy ona do robienia wizytówek przedsiębiorstw, które egzystują na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zrobić? Odpowiednie pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki spowoduje, iż poszukujący, korzystający z lokalnych słów kluczowych zapewne natknie się na naszą wizytówkę, obejmującą adres witryny internetowej i telefon do naszej firmy. Samo stworzenie wizytówki nie jest szczególnie złożone, ale już pozycjonowanie wymaga sumienności i konkretnej wiedzy.

Aby dodatkowo zwiększyć swoje szanse na pozyskanie lokalnych Konsumentów, spożytkujemy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten element pozycjonowania lokalnego jest w miarę trudny, ale zyski na rynku lokalnym z pewnością będą zauważalne. Jak powinna wyglądać należycie sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć odpowiedni tytuł. Powinniśmy wcielić się w rolę szukającego i pomyśleć, czego będzie szukał w wyszukiwarce. Najprościej będzie zawrzeć w tytule nazwę firmy oraz rodzaj oferowanych przez nas usług. Następnie, wzbogacamy wizytówkę o obowiązujące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – należy periodycznie je aktualizować. Następnie tworzymy dla Twojej firmy jednostkowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, najczęściej jako nazwa korporacji. Gdy już przejdziemy przez te elementy, to zostaje już tylko dobrać dobrą grafikę oraz zredagować opis działalności.

Nie zapominajmy – wizytówka pozwala wyszukującym wystawiać opinie naszej firmie. Ich ilość i jakość mają wpływ na to, jak wysoko znajdziemy się w rezultatach wyszukiwania. Jeżeli dostaniemy dużą liczbę dobrych opinii, to wówczas będzie miało to bezpośrednie przełożenie na pozyskiwanie kolejnych Odbiorców oraz kreowanie przewagi nad rywalami.

Pozycjonowanie lokalne to mniej drogi i szybszy patent, na ulokowanie się w rezultatach wyszukiwania niż tradycyjne pozycjonowanie stron. Nie wiesz jak zacząć? Agencja reklamowa mająca w ofercie pozycjonowanie lokalne z pewnością pomoże Ci poczynić pierwszy krok w kwestii pozycjonowania lokalnego.

Zapraszamy na naszą stronę internetową – porady, analizy

pozycjonowanie-stron.torun.pl

 

Komentarze są wyłączone.