Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termiczny kubek Contigo dla każdego
3 września, 2020
Okna energooszczędne Toruń okna pasywne
Okna pasywne w budownictwie energooszczędnym
15 września, 2020
Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Wizytówki dostępne w mapach Google są dobrym narzędziem pomagającym zaistnieć na lokalnym rynku. Za sprawą map Google mamy dostęp do namiarów firm z różnorodnych branży. Dzięki temu użytkownik może bez trudu odnaleźć sprzedawcę interesujących produktów lub usług. Aby znaleźć się wśród firm w swojej lokalizacji jedyne, co trzeba zrobić, to uruchomić własną wizytówkę w mapach Google. Wśród wszelkich oferowanych usług Google trzeba odnaleźć opcję Google Moja Firma oraz postępując zgodnie z instrukcjami uruchomić profil. Każdy kolejny krok zbliża nas do utworzenia profesjonalnej wizytówki. Wystarczy wypełnić swoje dane jak nazwa firmy czy jej położenie oraz dane kontaktowe, po czym je zatwierdzić. Uzupełniona o odpowiednie informacje wizytówka jest gotowa do użytku. Warto jednak uzupełnić ją o wszelkie informacje na które jest miejsce w kolejnych zakładkach. Finalnym etapem jest weryfikacja, by wizytówka stała się całkowicie aktywna. Posiadając gotową wizytówkę dobrze zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, by była widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google ma wpływ sporo czynników. Przede wszystkim duży wpływ ma lokalizacja względem użytkownika. Poszukując sklepu albo usługi przeważnie kierujemy się tym, jak daleko znajduje się od miejsca pobytu, ze względu na to wizytówka sprawdza się przede wszystkim na lokalnym rynku. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej klienta, tym większa szansa na wyższy wynik wyszukiwania. Obok tego istotna jest trafność oraz rozpoznawalność względem słowa kluczowego. Kiedy firma jest pozycjonowana pod danym słowem kluczowym lub umieszczona na jej witrynie treść koresponduje z wpisaną frazą tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka znajdzie się wysoko. Możliwości udostępnione w usłudze Moja Firma dają sporo opcji, które mogą pozytywnie zadziałać na pozycjonowanie wizytówki Google.

Dodaj informacje na temat firmy

Podstawowe informacje jak nazwa, telefon i adres  należy uzupełnić o dodatkowe równie potrzebne dane, które wesprą Google w dopasowaniu wizytówki do zapytania użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi umieszczonymi na stronie internetowej. Ponadto w nazwie wizytówki da się dodać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. nazwa firmy pozycjonowanie stron internetowych). Obok tego należy dodać kategorie oraz podkategorie, które pokażą Google oraz użytkownikom profil firmy, czyli jej charakter. Niezbędna jest też lokalizacja oraz obszary działania. W lokalizacji umieszczamy adres siedziby firmy, sklepu, gabinetu itp. Jeżeli jednak oferujemy usługi poza siedzibą (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy należy dołączyć obszar działania, a więc szerzej np. miasto lub województwo.

Uzyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Szczególnie wartościowe jest także pozyskanie atrybutów. Atrybuty są zespojone z informacjami o firmie. Dla przykładu informują czy dana lokalizacja ma dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu znajduje się parking albo czy jest dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Niestety na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, dlatego że tworzone są one na bazie dodanych przez klientów odpowiedzi na pytania zadane przez Google. Same opinie klientów mają ogromy wpływ na pozycjonowanie. Większość potencjalnych klientów wciąż wierzy opiniom Google, z uwagi na to lepiej się o nie postarać oraz co istotne, lepiej na nie odpowiadać. Dzięki pozytywnym opiniom zyskujemy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Wstaw usługi, produkty, unikalny opis oraz zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to najlepsze miejsce, by wskazać najistotniejsze atuty firmy, stosując najlepsze słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pojawia się na wizytówce firmy bez klikania w przycisk „więcej”, z tego powodu warto pochylić się nad początkową częścią opisu. Oprócz tego dla lepszego pozycjonowania wizytówki Google należy wpisać swoje produkty i usługi. Uzupełnienie wizytówki tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale także być może przyciągnie większą ilość potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google wpływa także publikowanie zdjęć i filmów. Multimedia umieszczone w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla odbiorców, ale także umożliwiają zamieszczenie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Systematyczne wstawianie zdjęć korzystnie wpływa na pozycjonowanie.

Zamieszczaj wpisy

Dzięki wpisom w wizytówkach Google dostarczamy użytkownikom wartościowych treści, które mogą zachęcić ich do odwiedzania naszej strony lub sprawdzenia usługi. Wpisy umożliwiają opublikowanie treści do 1500 znaków i odsyłacz, którym możemy przekierowywać do dowolnej strony, np. podstrony z usługami lub innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce poza tym, że będzie dostępny przez wiele czasu (czas można ustawić nawet do roku), może być częścią marketingu treści, w którym będziemy dostarczać klientom garść interesującej wiedzy z branży. Regularna publikacja zostanie uznana niemal jak blogowe wpisy na stronie, z uwagi na co warto zastanowić się nad zastosowaniem tego elementu.

Zdobywanie linków

Linki odsyłające wprost do wizytówki są całkiem istotnym elementem, jaki wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. Z tego powodu warto rozejrzeć się za lokalnymi lub branżowymi forami, katalogami, portalami blogami lub innymi miejscami, uznawanymi przez Google jako wartościowe, gdzie można umieścić odsyłacz. Wartościowy profil linków wyśle Google sygnał, że warto wyświetlać wizytówkę na wysokiej pozycji, dlatego że odsyłają do niej różne wartościowe źródła. Profil linków ma więc korzystny wpływ na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google.

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Komentarze są wyłączone.